Ajaj...

Vet inte om det blev för mycket frisk luft igår eller vad det var som orsakde min usla förmiddag.

Jag och Maria halkade runt berg på förmiddagen. Halt som satan på vissa ställen, men vi tog oss runt. Tog med kameran i fall vi skulle se några djur. Och det gjorde vi! 2 katter och säkert 7 hästar!



Den här kom fram och ville bli klappad! Så gosig med tjock vinterpäls!

Det var inte förrens vi kom hem till oss som vi hittade de djur vi ville se, våra hjortar!








När vi hade slängt upp lite äpplen till hjortarna gick vi hem till Maria som bjöd på mat! Spagetti och köttfärssås, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gott!

Hur som helst, när jag vaknade idag hade jag värsta huvudvärken. Frös som bara den och kände mig allmänt sjuk. Bra, jag skulle ju tvätta och städa idag!  Det blev inget med det. Jag kollade på en film men hade svårt att hålla mig vaken, så när den var slut kröp jag ner i sängen igen. Skulle bara sova 2 timmar tänkte jag, men jag orkade inte vakna när klockan ringde så jag stängde av den och sov vidare. Sov i 4 timmar! Men när jag vaknade var huvudvärken borta så jag fick i alla fall tvättat idag! Jag kan städa i morgon!

Måste åka och handla tårtprylar i morgon. Ska lägga på mina julkort också!


Vi ses snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0