Kallt!

Idag var det -3.8 grader!!!  Kallaste på länge. Snön ligger kvar och båda bilarna står ute... dumt när man har garage.Men men, ska fixa det i morron tänkte jag, lilla röd ska få bo inne ett tag.

Idag blev inte mycket gjort. Vaknade tidigt och kollade på julkalendern men frös så in i helvete att jag så fort den var slut kröp ner i sängen igen med min bok. Jag har sen i somras bara läst en bok, inne på den andra nu. Det är mycket lite för att vara jag. Men men nya böcker väntar på lördag, då jävlar ska här läsas!

Just nu läser jag



Har en till att läsa när jag är klar med denna av samma författare. 

Har fixat lite som skulle frysas och burit ner det till frysen i källaren. Ja jo det är la det jag gjort idag!

Nu ska jag slappa i soffan lite!

Vi ses snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0