Lucia!

Orkade inte blogga igår...


Jag kom på att jag hade ju ingen stjärna i badrumsfönstret så det fixade jag igår!



Nu kan man mysa även där inne!

Annars blev det inte mycket gjort igår... Det här med att vara arbetslös är inget för mig känner jag.... Skjutsade mamma till vårdcentralen igen.... sen bjöd hon på mat på Oasen, mmm gott!

Slappade i soffan mest hela kvällen. Idag ska jag ta mig en promenad, har några julkort som ska postas. Ikväll ska jag till kyrkan på luciakröning med Thina och Tony, det ska bli mysigt! Har inte varit på flera år!

Ska försöka hinna med en sväng med snabeldraken idag igen tänkte jag.

Ja jo, det är la så min dag ser ut!

Vi ses snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0