Snön är som bortblåst!

Ja snön som föll ligger inte längre kvar, den har regnat och blåst bort! SKÖNT!

Jag fick iaf städat idag, också skönt!
Jag har rullat köttbullarna så nu kan det bli jul när som helst!



Alla klappar är inhandlade, skinkan är inhandlad....  Jag är alltså klar för att fira jul nu!
Fast innan dess ska jag ju fylla år igen förstås!

Kollat på idol, undrar om Robin sjöng illa rent taktiskt idag, jag menar, om han inte vill vinna. Det har ju inte gått så bra för vinnarna, 2:an och 3:an kommer ju längre! Så kanske han kör på taktik idag! Dessutom har ju herr Bard mer eller mindre redan gett han skivkontrakt!  Jag hejjar på Robin!

I morron kommer Josefine hit och hjälper mig julpynta lite, tror jag ska åka och köpa en gran i morronbitti så vi kan klä den också!

Jorå såatte... ja...

Vi ses snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0