Bra slut på 2011...

... tyvärr inte! Jag har blivit förkyld!!!  Fast jag har ju redan varit förkyld i år ju, brukar ju bara bli det 1 gång/år. Jaja. det nya året kan ju bara bli bättre.

 Jag ska kolla vad jag väger på nyårsdagen och se hur mycket jag lyckats gå ner utan ansträngning det här året.
Hoppas ju jag kan gå ner lika mycket eller mer nästa år utan ansträngning. Tänk vad lite mer mat kan göra! Att fuska med maten är inget bra. Jag har i år ätit mer än jag gjort tidigare och det har gett resultat. Jag har bevisat för mig själv att jag kan inte överleva på te, te och mer te, lite mat måsta jag ha ibland...

Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen och fortsätta läsa min bok. Vill ju börja på min nya Stephen Kingbok, men MÅSTE avsluta den jag redan håller på med först!

Så...

vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0