Sköna söndag!

Söndag igen! Veckorna går så fort! Jag har redan jobbat 2 veckor och jag trivs som fisken i vatten! Jag börjar vänja mig vid att bara jobba dag, inga kvällar eller helger . Det är så skönt! Att kunna se fram emot helgen när det är fredag är lite ovant, jag har ju jobbat helg de senaste 15 åren. Nästa vecka ska jag börja svara i telefon, yay! Tycker det känns som jag har fått kläm på det mesta redan.
I går fick jag städat ordentligt och så tvättade jag. Senare på kvällen gick jag och Maria en 2 timmars promenad, skönt att komma ut och röra på fläsket lite! I dag ska jag bara göra ingenting tror jag, kanske läsa lite eller sticka men annars bara slappa. Vill att det ska bli måndag så jag får gå och jobba igen!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0