Sköna söndag!

Äntligen är helgen över så det kan bli måndag! Är lite nervös och mycket förväntansfull!
Vaknade i chock i morse! SNÖSTORM!!!!  Inte nu igen! Jag vill ju inte ha mera snö, men det är ju hela April kvar och det är väl inte för inte som det kallas Aprilväder. Jaja, det är ju bara att gilla läget, jag kan ju inget göra åt eländet!
Tiny är bra rolig! Bara för att Elsa sover i korgen ska hon göra det med...
Tiny är ju lite större och tjockare än Elsa men hon får tydligen plats ändå!
Men, när Tiny sover i korgen blir ju Elsa lite avundsjuk och vill också sova i en korg. Då tar man den gamla brödkorgen till hjälp.  Nu har de var sin korg att sova i!
Nästa gång jag kommer till England, Cambridge ska jag skaffa en namnbricka till Elsa med hennes namn på så hon slipper heta Maja.
Men hon är allt bra söt i den hon har på sig nu!
Nu ska jag se om det kan finnas nått på tv att se, om inte ska jag nog ta med mig min kompis Alan Banks in i sängen!
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0