Snart påsk!

Jaha... påskvecka...  mmm... skulle kanske storstäda lite här hemma men idds inte...  väntar på att gatan utanför ska sopas så jag kan tvätta mina fönster. Konstigt nog har jag ingen som helst lust eller ork nu när jag har all tid i världen att göra det , men så snart jag börjar jobba blir det andra bullar!
Ska bli så skönt att ha en anledning till att gå ur sängen på morgonen. Har letat fram "fin"kläderna från undangömmorna så jag har något att ha på jobbet! Ska bara tvättas och fräschas till lite!
En bild från en av Marias och mina skogspromenader!
I dag gick Maria och jag runt berg. Det gick lite fortare än sist vi gick. Det går ju lättare nu när det inte är isgata på alla skuggpartier! Skönt! Tog inte med kameran idag för som vanligt ser vi bara en och annan katt eller häst.
Fia skulle ha kommit i dag men hon hade för mycket skolarbete att ta hand om så vi får ses en annan dag! Skulle också ha varit på arbetsförmedlingen i dag men behövde inte gå dit för jag har ju fått jobb! Tillfälligt i alla fall.
Nu när jag vet att jag kommer att få in mer pengar i några månader ska jag köpa nya verandamöbler, det behövs! Det lär ju finnas en massa på blocket.se som bara väntar på att få bo på min veranda!
Jaha... det var la det hela... Eftrersom det inte finns något att se på tv i kväll får jag hänga med min kompis Alan Banks!
Ha det bäst mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0