Upptagen till max!

Skulle man ju kunna tro att jag varit men nej, inte riktigt sant...  Men jag har ju börjat jobba! Jag ska jobba som växeltelefonist/receptionist på kommunen i sommar Kul som den men mycket att lära!
Jag jobar halvtid nu April ut och sen går jag på heltid i Maj.
Påsken firades med mat hos pappa. Skulle ha gått på marknaden men hade så ont i skallen att jag skippade den. Har ju ändå inga pengar att göra av med, än! När jag får lön ska jag köpa mig en cykel och nya möbler till verandan.
Idag ska Fia från gamla jobbet komma hit och hänga med mig! Ska bli så kul för vi har nog inte setts på nära ett år.
Gatan är sopad så kanske att jag tvättar mina fönster i morgon förutsatt att det inte regnar, skulle behöva klippa träden också men jag hinner!
Käka frulle nu kanske!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0