Oj!!

Hm... trodde inte det var så länge sen jag bloggade sist....

Jaha... vad har hänt sen sist då... inte mycket tyvärr. Jag är fortfarande sjuk, mindra kul. Jag var på en anställningsintervjuv för ett jobba jag har noll erfarenhet av, fick inte jobbet...

Idag när jag skulle vattna mina orkideer hände en liten olycka!



 Mina bebisorkideer trillade av moderplantan! Men eftersom de trillade av så lätt får jag anta att de ville flytta hemmifrån, så jag planterade dem i egna krukor.



....  krukor och krukor...  jag har inga genomskinliga så jag klippte till ett par petflaskor. Gjorde några hål i botten och hällde i orkidekompost.



Nu hoppas jag bara att de överlever!

Jaha.... det var la det...  typ...

Nu är det sovdax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0