tvätt, tvätt och tvätt....

Jag har en massa tvätt jag måste ta hand om! Får skylla mig själv eftersom jag inte tvättat på länge. Jag har tvättat 2 msakiner redan, den 3:e ligger i nu och jag har fortfarande 2 maskiner kvar. Kanske inte så mycket tänker ni men jag är ju själv! Det är bara min tvätt! 

I går skjutsade jag Jossan till tandläkaren i stan, Sari följde med som sällskap. Slösade pengar på nya strumpor! Men jag har fått besked från akassan så nu kommer det pengar på torsdag.

I dag har jag skjutsat Sari till torget för att veckohandla. Själv skulle jag bara ha te och glödlampor, men som alla vet lämnar man ju aldrig affären med så få varor... jag köpte bara bra saker dock, typ mat!

Synd att Elsa är så liten än att hon inte kan tvätta åt mig. Hon gillar iaf tvättkorgen!





Trots att jag sover själv i en dubbelsäng är det alltid trångt! Tiny och Elsa sover alltid brevid mig eller nere vid fötterna. Jag gillar inte när det är trångt runt fötterna så jag flyttar lite på mig, katterna flyttar efter och på morgonen när jag vaknar ligger jag på diagonalen i sängen....



 Nu är det dax att ta hand om tvätten igen... maskin nr 4 ska in!


Ha det bra så ses vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0