Håll tummarna!

På måndag ska jag på 2 samtal ang arbete! Håll tummarna för att jag får något av dem! Jag återkommer om detta när jag varit där!
I går började dagen med att baka en sockerkaka. Det är ju så gott!
Senare kom Maria R hit på en snabbfika innan hon skulle hämta sina barn på dagis.
Kvällen sependerades hos Kenneth & Sarah med att äta chilli! Mmmmmm  såååå gott! Blev rejält stinn i magen efter det!
Idag skjutsade jag grannen till vårdcentralen och när vi kom hem käkade vi chililunch! Maria tycket om det lika mycket som jag gör! Hon fick med sig hem till resten av familjen så att de också får smaka!
Nu ska jag snart åka ner till Maria R och ta en kopp te och prata lite skit! Ska bli kul!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0