Nytt försök!

Jag vet att jag inte bloggat på evigheter men jag har ju inget att blogga om....  Eftersom jag fortfarande är arbetslös händer det ju inget, att blogga om när och hur länge jag sovit middag intresserar väl föga!
Men men, nu ska jag ge det ett nytt försök.
Jag har blivit kontaktperson till en tjej här i byn som jag ska träffa 8 timmar/månad. Vi träffades första gången i går och det var kul.
Jag var på en anställningsintervju på Scandic Linköping Väst i måndags men tror tyvärr att det inte gick så bra, jag har ju ingen erfarenhet av anställningsintervjuer. Men men vi får se om de hör av sig igen eller inte. Jag vill verkligen ha ett jobb nu! Jag är inte gjord för så här mycket fritid!
Idag ska jag fika med Maria Rehn, det ska bli kul!
Annars då....
Grays Anatomi börjar ju ikväll, längtar!
Våren är på ingång, skönt!
Elsa växer så det knakar, eller inte...  hon är inte så stor faktiskt. Men hon är en jävel på att jaga, hon har redan kommit hem med 3 småfåglar.
Ja det var väl det...
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0