Vårvärme!

I går var jag på kaktestarkalas hos Vivi & Henrik! Vivi är buzzadör för ett företag vars namn jag glömt. Den här gången skulle det buzzas oreokakor! Vi var ett helt gäng med vuxna oxh barn som kalasade på kakor. Det ska vi göra om men mer som ett litet knytkalas, alla som kommer fixar en sorts kaka!
Idag sken solen och värmen steg! Maria och jag tog en "liten" promenad! Till golfbanan och hem igen! Det blir lite drygt 7,2 km! När jag kom hem var jag trött och hungrig så jag käkade lite innan jag sov lite middag, bara 40 minuter idag! Jag hade tänkt städa trädgården efter hjortarnas framfart men orkade inte, det kan jag göra i morron!
Och senare på kvällen i morron kommer den som jag är kontaktperson till hit för vi ska kolla på film!
Ja det var la det!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0