Vill ha måndag!

Usch för att behöva vänta! Jag vill att det ska bli måndag nu! Jag vill få intervjuerna avklarade så jag vet om jag kan njuta lite av min skatteåterbäring eller om hela summan måste gå till att överleva under sommar/hösten! Jag behöver verkliugen jobba lite nu!
Fredagsfikat på stallis med Maria som vanligt! Gott! När jag kom hem sov jag middag, det har jag inte gjort på hela veckan innan så jag unnade mig själv det idag! Väl vaken satte jag lite fart med några måsten, bäddade rent i sängen och plockade diskmaskinen full och startade den. Har givetvis kollat på Unga Mödrar och Propperty Ladder.
Nu funderar jag på vad jag ska äta ikväll....  eller ja...  typ nu! Våfflor kanske!
Elsa har krypit ner i sin lilla korg och sover sött! Hon har fått låna Majas halsband med namnbricka tills dess att jag kan skaffa en med hennes namn på. Men för att fixa det måste jag till Cambridge, och det ligger ju inte runt hörnet precis!  Efter det som hände i Nygård med Görans katt törs man ju inte lita på att polisen kollar efter en chipmärkning!
Nej, nu ska jag se till att fixa nått att äta och sen ska jag kolla på Lets dance!
Ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0